باشگاه تی آر ایکس بانوان

تی آر ایکس

باشگاه تی آر ایکس بانوان

کلمه TRX مخفف کلمه Total Resistance Exercise میباشد. این کلمه به معنی تمرین مقاوتی کامل میباشد. تی ار ایکس یک ورزش تقریبا نوین میباشد. این ورزش به وسیله کش و بندهای بلند و محکم انجام میشود. در کشور ما نیز در باشگاه های مدرن این ورزش در ارائه میباشد. باشگاه بانوان سینرژی نیز از جمله باشگاه هایی است که خدمات و لوازم ورزش TRX را به ورزشکاران ارائه میدهد.

ورزش تی آر ایکس بر پایه تعادل و وزن بدن انجام میشود. در واقع در این ورزش شما به غیر از چند کش و بند وسیله ی دیگری ندارید شما باید با استفاده از وزن خود و بندها اقدام به انجام حرکات نمایید. البته نباید خودسرانه به انجام حرکات اقدام نمایید. زیرا ممکن است به شما آسیب وارد نماید. بهتر است انجام حرکات و تمرینات را زیر نظر یک مربی متخصص انجام دهید.

طبق نظر کارشناسان انجام ورزش TRX معمولا سه بار در هفته توصیه شده است. با انجام این ورزش شما میتوانید از تناسب اندام و انعطاف بندی خوبی برخوردار شوید.

مزایای انجام TRX باشگاه تی آر ایکس بانوان

باشگاه بانوان سینرژی با استفاده از مربیان حرفه ایی و با دانش روز اقدام به برگزاری تمرینات TRXکرده است. شما میتوانید با شماره 09058102782 تماس حاصل نمایید و از مشاوره و زمان و نحوه برگزاری تمرینات تی ار ایکس مطلع شوید.

اما انجام ورزش TRX دارای مزیت های فراوانی است. ما در این بخش به بررسی برخی از مزیت ها و فوائد این ورزش برای بانوان میپردازیم.

شاید بتوان یکی از مهترین مزیت ها و ویژگی های این ورزش را چربی سوزی عنوان کرد. خانم هایی که به دنبال چربی سوزی و تناسب اندام هستند میتوانند TRX انجام دهند. توصیه ما حضور در باشگاه ورزشی میباشد. اما شما در منزل هم میتوانید با چند کش و بند اقدام به انجام این حرکت نمایید.

تمرینات TRX به علت اینکه ورزشکار به وسیله کش و بند در هوا معلق است، مفاصل شما تحت فشار قرار نمیگیرد. در تنیجه برن شما آسیب کمتری میبیند و این بدان معناست که TRX یک ورزش با خطر کم برای شما میباشد.

شما در TRX میتوانید موقعیت بدن خود را برای کاهش یا افزایش فشار و مقاوت تنظیم نمایید که این خود یکی از بزرگترین مزیت های این ورزش است.

بانوان میتوانید با هر سن و هر شرایط وزنی اقدام به انجام این ورزش نمایند و نگرانی بایت انجام تمرینات TRX نداشته باشند. البته بهتر است اگر مبتدی هستید و تازه قصد شروع این ورزش را دارید حتما با یک مربی حرفه ایی شروع کنید.

در انجام تمرینات TRX تمام بدن و عضلات شما درگیر میشود. همین امر خود باعث تناسب اندام و بدن قوی میشود. فقط در زمان انجام حرکات دقت نمایید اگر دچار کمر درد شدید به ورزش ادامه ندهید و در همان لحظه تمرین را قطع و موضوع را به مربی خود اطلاع دهید.

کجا تمرین کنم؟

همانطور که اشاره شد شما میتوانید با خرید چند بند و یا کش این ورزش را در منزل انجام دهید. اما بهتر این ورزش را ابتدا با یک مربی حرفه انجام دهید. ما در باشگاه بانوان سینرژی با استفاده از مربیان باتجربه آماده ارائه خدمات به شما ورزشکاران گرامی هستیم. جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره 09058102782  تماس حاصل نمایید.